Müşteri Memnuniyeti Politikası

1- Faaliyetimizin temeli; müşterilerimize, beklentilerini karşılayan hizmetler sunmaktır.

2- Tüm muhataplarımıza karşı dürüst, güvenilir ve adil olmak ana ilkemizdir.

3- Müşterilerimizden bize ulaşan her türlü talep, hizmet kalitemizi ileriye taşır. Bu yolla bize ulaşan tüm talepleri objektif olarak değerlendirmek ve çözümler üretmek.

4- Müşterilerimize sağlıklı şartlarda, sağlıklı ürünler sunmak hizmet anlayışımızın temel esasıdır. Tüm süreçlerimizde çalışanlarımızın bu yönde bilinçlenmesini gözetiriz.

5- Çevre, sağlık ve kültürel içerikli konulara duyarlılık gösteririz. Ülkemizin yöresel kültür değerlerinin farklı coğrafyalarda halkımızla buluşmasını sağlayarak bu değerlere katkıda bulunmanın sorumluluğunu taşırız.

Kahvaltı Evim sizlere sunmuş olduğu tüm ürünlerle ile ilgili olarak gerekli sağlık kontrollerini ve hijyen denetimlerini tüm şubelerinde gerçekleştirmektedir.